Direktlänk till inlägg 11 september 2016

Båten er satt inn for vinteren

Av Eli Tungen Jonsson - 11 september 2016 17:09

Idag har vi hatt besök av Björnar. Han kom for å hjelpe til med å sette inn båten for vinterdvale. Jeg er glad jeg slapp å hjelpe til. Vegen opp fra båthuset er ei myr, og den suger kraften utav meg. Og når det skal bäres opp bensintank og påhengsmotor, melder jeg pass. Men guttan boys tok det på strak arm.... Nåja.

 

Etterpå spiste vi middag og dessert, og Björnar fikk vise meg hvordan jeg tar bort bokmerker på Macen. Det var så koselig å sitte og prate! Vi hadde litt oppdatering å gjöre. Jeg er så glad for at vi har hverandre, familie er viktig. Det er godt å vite at de har det bra.

 

Men nå blir det fotball i stua. Öfk mot Helsingborg.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eli Tungen Jonsson - 19 september 2016 23:18

  Jeg zappa inn på slutten av filmen "Shall we dance" nå i kveld. Jeg har sett den noen ganger, jeg vet ikke hvor mange, men den gjör meg glad hver gang. Bare det å se Richard Gere er jo en fornöyelse i seg selv. Han er ikke bare pen, han kan danse...

Av Eli Tungen Jonsson - 16 september 2016 14:47

Fredag Smak! Kjenner du smaken av hvile, kos og fest? Velfortjent pause etter ei lang arbeidsuke Jeg husker og kjenner igjen den fölelsen - idag også Väret får bli som det blir Du som vil på fjelltur - gjör det i helga, det er så flott i ...

Av Eli Tungen Jonsson - 16 september 2016 00:00


 

Av Eli Tungen Jonsson - 15 september 2016 23:20

Vi har hver vår bil her i huset. Volvo. Jeg har värt med begge to på besiktning denne uka. Det får vi gjöre i Järpen, ca 45 minutters biltur herifra. Det har värt to fine turer i höstsola. Naturen er så flott nå når den skifter til höstfarger. Rödt, ...

Av Eli Tungen Jonsson - 12 september 2016 22:41

  For noen dager siden stod det i avisa at det er perfekte forhold for nattsvermere i år. Ja, det har jeg merka. Når det blir mörkt ute, samler de seg på vinduene. De tiltrekkes av lyset. Jeg vet ikke hva de gjör der på vinduene, men jeg liker det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards