Alla inlägg den 19 september 2016

Av Eli Tungen Jonsson - 19 september 2016 23:18


Jeg zappa inn på slutten av filmen "Shall we dance" nå i kveld. Jeg har sett den noen ganger, jeg vet ikke hvor mange, men den gjör meg glad hver gang. Bare det å se Richard Gere er jo en fornöyelse i seg selv. Han er ikke bare pen, han kan danse også. Jeg skal ikke skryte av at jeg er noen ekspert på området, men jeg liker å danse om jeg har en partner som kan före. 

Det er lenge siden jeg dansa. Det hender jeg tar noen steg om det kommer en bra låt på radioen, men det er lenge siden jeg har gått ut på restaurant for å danse. Det har kanskje noe med alderen å gjöre.... 

 

Det var deilig at det endelig ble mandag i dag, sånn at jeg kunne gjöre noe fornuftig. Har vaska vinduer, vaska klär, strikka og sett film idag. Föler meg fornöyd med meg selv. Alt jeg har gjort er jeg ferdig med. Planen er at alle vinduene skal vaskes för det blir vinter. Det er mye som har blitt ettersatt her i huset de seneste tre årene. Og det er ikke bare min skyld. Men det föles bra at energien begynner å komme tilbake. Samtidig får jeg ikke ta i for mye. Da klapper jeg ihop. Det hendte nesten på onsdagen forrige uke. Det var bare så vidt jeg orka å slepe meg heim etter to dager med "eventyr". Men jeg skal ikke klage. Jeg er priviligert som kan leve og bo som jeg gjör. Jeg kan slappe av når jeg må det, jeg har ikke andre krav på meg selv enn de jeg legger på meg selv.

 

Mitt store intresse er håndarbeid, både strikking og hekling. Akkurat nå holder jeg på med ei Nancy-kofte til meg selv. Jeg strikker i Cotton Merino, for jeg tåler ikke når det stikker. Jeg synes det er et kjempebra garn, mjukt og godt. Men det kunne gjerne ha värt bedre fargeutvalg. Når jeg er ferdig med kofta tror jeg at jeg skal strikke et skjört til meg selv. Bildebevis kommer.

 

Nå er det bare resten av uka kvar, så blir det helg igjen. Hold ut!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards