Alla inlägg den 15 september 2016

Av Eli Tungen Jonsson - 15 september 2016 23:20

Vi har hver vår bil her i huset. Volvo. Jeg har värt med begge to på besiktning denne uka. Det får vi gjöre i Järpen, ca 45 minutters biltur herifra. Det har värt to fine turer i höstsola. Naturen er så flott nå når den skifter til höstfarger. Rödt, gult, brunt og grönt. Helt fantastisk vakkert.

Og jeg liker å kjöre bil. Vi har automatgir på begge to, og det synes jeg er veldig behagelig. Slipper å tenke på noe annet enn å gasse og bremse. Passer meg utmerket. Det er arti å kjöre med en bil som har bra motor. Veldig bra når man skal kjöre forbi. Trykk gassen i bunn, og blås på! Fort og sikkert.

Og ja - begge bilene fikk godkjent. Herlig!


Förste besiktningsdagen mötte jeg en bil som hadde registreringsnummer ELI 1 

Jeg også vil ha et eget registreringsnummer, men da vil jeg ha ELI SIN

Det er lov å drömme...


Nattsvermerne fortsetter med sin sverming. Nå er det meldt litt svalere temperatur, så de forsvinner kanskje snart. Det er ikke like mange nå, som det var i går kveld. Jeg tok bilder av dem, men de ble ikke så bra. Jeg er i alle fall glad for at det ikke er så ille som det var for noen i Tydalen som hadde fått tusenvis nattsvermere som klistra seg fast på den nybeisa hytteveggen. Jeg frös da jeg så bildet. Huff!


Det skal bli godt med helg.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards